Bio!

Jag älskar att gå på bio. Hade en period när jag bodde i Kalmar när vi va på bio jämt och såg alla sorters filmer. Nu blir det inte alls lika ofta längre, även om det ändå blir då och då.

Ikväll blev d ”Twilight part 2” med min syster. Då jag inte va jätteförtjust i part 1 så hade jag inga förväntningar alls på denna. MEN jag gillade den riktigt mycket! Åh skulle lätt kunna gå och se den igen, tiden bara sprang iväg.

Undra när nästa biobesök blir och vilken film som visas då….

One Comment on “Bio!”

  1. MrsJ skriver:

    Jag avbokade min Twilightbiljett på bio igår för jag tyckte inte heller om förra delen. Nu msåte jag väl sen sista med;)
    Sv; Du, läs din kommentar hos mig som du skrev senast (igår). Hade du autokorrekten på i telefonen? Snurrigt men underhållande svar 😉
    Ikväll ska vi ha fredagsmys med vänner och lör och sön är vi hundvakt:) Givtevis blir dte träning med, löpning nu 😉
    Kram


Kommentera

