10 år

I jan blir d tio år sen jag flyttade hemifrån. Satt och funderade lite på hur många olika lägenheter jag bott i… blev en hel del.

Halmstad
1: lägenhet tillsammans med vännen V,  ca 9 mån
2: lägenhet tillsammans med vännen J, ca 2 mån
3: egen lägenhet! Ca 8 mån.

Kalmar
4: Fick ingen lght när jag började plugga så bodde hos en klasskompis, ca 2 mån

Nybro
5: Fick lght i Nybro utanför Kalmar. Ca 4 mån

Kalmar
6: Äntligen boende i Kalmar, studentbostad, ca 16 mån
7: Jag och M flyttade ihop i en lägenhet vi köpt, ca 2 år, 3 mån

Eskilstuna
8: Bodde i lght, 2 år

Nynäs
9: Lägenhet där vi fortfarande bor

Lagom till 10-års jubileet flyttar vi till vårt radhus!

Har verkligen inte planerar på 10 nya bostäder de kommande tio åren!!

One Comment on “10 år”

  1. mrsjanuary skriver:

    Har du bott i Halmstad? Jag med. Var bodde du? Jag och mitt ex bodde på Landfästet i centrala Halmstad i 3 år. flyttade därifrån sommaren 2000.
    kram


Kommentera

