Kort

Att V skulle ta med saxen hit idag visste jag. Att jag skulle klippa mig visste jag också. Att det skulle bli 15-20 cm visste jag dock inte. Rätt spontant skulle jag säga. Men det känns bra!

Tycker tofsen ser längre ut än den är. I verkligheten ca 4 cm…

2 kommentarer on “Kort”

  1. mrsjanuary skriver:

    Vad spännande! Visst är det gott att ta en rejäl bit av håret ibland. Jag klippte nog av en 5-6 cm efter sommarens badande men nu saknar jag mitt långa hår. Hur mår H idag? Kram

  2. Anna skriver:

    Coolt…vill se i utsläppt format också! Framifrån… 🙂 Häftigt när man gör något radikalt!


Kommentera

