Ny

image

image

Älskar vår nya kökslampa! Har velat ha ny länge men inte hittar nån bra tidigare. Denna köpte jag på gekås 🙂

3 kommentarer on “Ny”

  1. Fröken M skriver:

    Snygg !! Jag är ute efter något liknande till sovrummet 🙂

  2. mrsjanuary skriver:

    Snygg! En sån hade jag också kunnat tänkt mig. Bra pris gissar jag på Gekås?
    Sv; Det är 4 kurstillfällen, varav vi nu har gjort den första. Nästa är på sön:)
    Kram och önskar er en fin kväll och bra dag imorgon!

  3. Madeleine - Mamma - Foto - Oslo skriver:

    Tack! Ja, barnen får vara i barnehagen så mycket man/de önskar, du betalar mycket pengar för din plats och sedan väljer du själv hur du vill disponera den, vanligt är runt 2500kr/månad 😀

    Kram!


Kommentera

