Började iaf!

image

När man äntligen har (läs tar sig) tid att sätta sig ner och fixa i Haileys album så är självklart silverpennan jag skriver med borta. Jaja, kan ju limma fast korten först så skriver jag sen när ja köpt ny penna… ja just d… fyra kort kunde jag limma innan limstiftet va slut.

Blev bara till att hoppa på cykeln och bege sig ner på stan.

Ibland känna d som allt går emot en!

2 kommentarer on “Började iaf!”

  1. mrsjanuary skriver:

    Typisk! sånt händer mig också.
    SV; Varit på Väla och shoppat idag. Imorn Malmö och föräldrautbildning inför adoption. Det är väl helgen det.Kram

  2. Marie skriver:

    Känner igen det där med limmet, haha. Men jag är så glad att det inte bara är jag som framkallar och sätter in i album, kan inte hjälpa att jag tycker det är så mycket trevligare och personligare än att titta på bilderna på en skärm.


Kommentera

