Yrt

Hade gått super på förskolan för Hailey! Tanken va att hon skulle sova lite när vi kom hem men det va mer min tanke än hennes. Hon sover alltid i vagnen på dagen, 1,5 tim låg hon där utan att somna… Envis unge, javisst! Tog en rask promenad runt ringvägen sen, trots att H hade nappen i munnen somnade hon inte då heller… En rask promenad på över 1 tim va inte det bästa med tanke på allt blod jag lämnat. Hur yr som helst när jag kom hem. Som tur e är hon bra på att leka själv vårt hjärta. En timme fick jag ligga och vila i soffan medan Hailey lekte en massa, sen ville hon att jag skulle va med igen.

Hailey tar ofta ut sina saker, körandes i vagnarna, till en hörna i vardagsrummet. Hörnan där vi har våra utedynor under Martins cyklar.

Älskar tunikan hon har haft på sig idag, mjuk, snygg och i lagom längd. Köpte den också i helgen på Gekås, Tyvärr så försvann den lila texten nästan helt vid första tvätten. Dåligt!

Kommentera

