ManKanOmManVill

Har ju som jag skrivit tidigare blivit lite väl mycket av det goda den här sommaren och desto mindre (obefintlig) träning. Har tagit tag i det nu och denna vecka har verkligen gett resultat, -2,2 kg och 2 cm i midjemått 🙂 Vad jag har gjort? Träningen har väl inte varit jättebra, 1 löprunda och 2 långpromenader, men må-tors skippade jag kolhydraterna (pasta, bröd, potatis och ris) helt, men har ätit det i helgen. Sen har jag inte ätit något snacks alls. Ska sanningen fram är jag sjukt sugen på just snacks men minst 1 vecka till ska jag hålla mig ifrån det iaf! Tror jag ska försöka att skippa kolhydrater sö-tors framöver men tillåta mig att äta på fre-lö. Tror det kan vara ett upplägg som passar mig.

Blev en löprunda idag med och imorgon är nästa inplanerad. Sen får vi se hur träningen blir resten av veckan.

One Comment on “ManKanOmManVill”

  1. mrsjanuary skriver:

    Bra där! Har också varit på en löprunda ikväll. Funderar på varannan dag 3 dar i veckan med löpningen septembr ut och sen 2 ggr i v okt-nov. Mår så mkt bättre utan kolhydrater.
    Kram kram


Kommentera

