Denna sommar….

Regnet öser ner utanför fönstret precis som det gjort sen några timmar tillbaka…. De där molnen som jag beklagat mig över hela sommaren längtar jag nästan efter nu. Men mest av allt längtar jag efter solen, solen och värmen. Heldagar på stranden och att bara få vara. Men får jag ingen sol så vill jag ha molnen, gillar inte detta regnande alls!

Ändå har vi haft väldigt bra väder här uppe, peppar peppar…. Regnat har det nästan bara gjort på kvällen/natten och sen har vi haft moln/sol på dagarna. Men det känns ändå inte som sommar, inte sån sommar som jag längtat efter hela våren, solen och värmen saknas. Men man får helt enkelt göra det bästa av sommaren ändå, trotsa vädret och vara ute och ha skoj ändå!

One Comment on “Denna sommar….”

  1. mrsjanuary skriver:

    Ja var är värmen???? Det är den man saknar. Här har det också regnat på nätter eller tidiga mornar, men hallå strandväder hade varit trevligt i några dagar. Lite mer färg på kroppen tack.
    Vad ska ni hitta på kommande veckan då?
    Kram


Kommentera

