Älskar sommar och bad!

Va och fixade pass i dag, Haileys första och mitt hade gått ut så fick bli ett nytt till mig med. Självklart va vi tvungna titta lite i affärerna med och hittade en massa smått och gott. Hade presentkort på Guldfynd så därinne hittade jag ett halsband till mig. Ska graveras men visar när jag fått hem det 🙂 Hittade även detta söta halsband som Hailey fick.

Strålande sol hela dagen så blev såklart bad idag igen 🙂 Om man tittar framåt verkar det som det fina vädret ska fortsätta så imorgon hoppas jag på att det blir en dag på stranden!

One Comment on “Älskar sommar och bad!”

  1. mrsjanuary skriver:

    Fint halsband! Var hittade du Haileys halsband?
    Vad gott med en resa att se fram emot:) Och hon verkar ju tycka om att bada lilla H så det ni får nog bo i poolen när ni kommer dit;) Hihii
    Kram


Kommentera

