En sommardag!

Dagen har spenderats vid havet. Så varmt och härligt, men inget dopp inte, alldeles för kallt, bara tårna som fick bada 🙂 Lek i sanden med vatten, lek i lekställningen, picknick till lunch och medan Hailey sov passade jag på att ligga och läsa i solen. Förutom att man inte kan bada, vilket jag älskar, är det nästan härligare vid stranden nu än mitt i sommaren. Inte lika varmt, inte lika mycket folk och inte lika mycket getingar och humlor som kommer och stör.

Har även varit ute på en löprunda, kändes riktigt bra idag, inte alls lika tungt som sist!

3 kommentarer on “En sommardag!”

  1. MrsJ skriver:

    Det ser mysigt ut!
    Vad läser du för bok nu? Hur lång blev löparrundan? Jag sprang också igår, blev 5,5 km.
    Hoppas ni har haft det bra.
    Kram

  2. Sofia skriver:

    Nej fy det är för kallt för att bada nu hihi, duktigt med att du var ute och sprang. Hoppas du har en trevlig dag hittade din blogg när jag kollade runt lite. Kram kram

  3. Elin Löwstedt skriver:

    Tack! Så jäkla stolt man blir! 🙂 Och förvånad över att jag klarar det! 🙂


Kommentera

