Drömmar

Vaknade upp mycket piggare i morse med ork i kroppen, så skönt! Nästan feberfri är jag också, Haileys feber försvann redan igår på dagen, däremot är hennes hosta tillbaka rejält….

M&H gick ut och lekte i förmiddags och jag passade på att få lite gjort här hemma. Städa micron, tvätta, plantera ute, vattnade alla växter och bakade drömmar. Drömmar kan nog vara bland de godaste kakorna om ni frågar mig 🙂

Inte så runda och fina då d flöt ut mer än jag räknat med på plåten, men så goda ändå!

4 kommentarer on “Drömmar”

  1. mrsjanuary skriver:

    Feberfri nu?
    Drömmar är gott. Min mamma brukar baka dem.
    Kram

  2. mrsjanuary skriver:

    Hahaha ser min förra kommentar att jag måste ha läst himla snabbt med tanke på att du skriver att du är nästan feberfri 😉 Osså min fråga på det…daaaa! Du måste ju ha trott att jag är rejält snurrig eller inte läser inläggen. Men ibland kommenterar man samtidgt som man gör annat och då blir jag lätt disträ 😉 Om jag ska skylla på nåt.
    SV; Pooldäcket bör vara färdigt till den 19 maj för då har vi bjudit hem folk på poolfest, MEN, vi får se om vi lyckas. Annars blir det fest ändå. Eller fest och fest, mer middag och vin och nån drink. Halva pooldäcket är på plats, men sen ska det byggas staket runtom också. Ska visa bild i veckan så får ni se hur det ser ut just nu.
    KRAM

  3. mrsjanuary skriver:

    Finns en liten utmaning till dig på min blogg när du kommer tillbaka 🙂 Kram

  4. Madeleine - Mamma - Foto - Oslo skriver:

    Visst är det fint? Kommer från Kids Concept 😀 Kramar


Kommentera

