Snart över!

Besöket hos tandläkaren gick bara bra. Men att vara borta nästan 3 tim för ett besök på en kvart känns faktiskt lite sisådär… Men nästa gång blir den sista, då ska tandställningen bort 🙂 Gissa om jag längtar?! (även om jag inte haft den så länge…..)

Blev ett kort men riktigt tungt pass på gymmet tidigare, löpning som uppvärmning och sen 1 varv på cirkelgymmet  med höjd vikt. Körde så många jag orkade med vikt 9, slutade på mellan 12-20 rep. När jag kör cirkelgym på riktigt brukar jag ha mellan 7-8 på vikten.

Lek och mys står på schemat nu resten av kvällen. Passa mig perfekt! 🙂

Kommentera

