Lediga trötta onsdag

Godmorgon! Eller god och god, kan knappt hålla ögonen öppna. Somnade sent igår efter att jag legat och läst och sen vid 5 i morse vaknade vi av små barnfötter som kom intassande till oss. Sen vill H inte somna om alls, inte ens inne hos oss, (vilket hon iof brukar ha svårt för). Så idag blir det inte bara Hailey som sover middag här hemma 🙂 Att vara vaken sen 5, även om jag inte gick upp förrens halv sju, är inte riktigt min grej och har nog inte hänt förut, inte av att H vaknat iaf utan isf för att jag ska upp och jobba.

Idag väntar bvc-besök, 1,5 års kontroll med bla vaccin. Håller tummarna för att vi slipper febern efter den! Se hade vi planer på öf men får se om vi skippar den när orken inte riktigt finns. Hörs senare!

One Comment on “Lediga trötta onsdag”

  1. mrsjanuary skriver:

    Ufff det var tidigt!! Men visst är det gott när de kommer intassande själva. Smilla kommer självmant sen vi bytte säng och det är såå skönt.
    Lycka till med vacc och hoppas ni slipper febern.
    Jag vabbar idag men har en superpigg tjej som inte har varit dålig sne igår kväll. Märkligt.
    Kram o ha en fin dag!!


Kommentera

