En riktig utedag!

Dagen har fortsatt lika härligt som den startade. Efter lunch, vila och mellis (tror nästan jag somnade innan H hade hunnit somna) gick vi ut igen för att leka. Tog med oss hink och spade och gjorde många sandkakor, åkte kana och gungade. E&I kom förbi och lekte en stund med. Efter över 2 timmar ute tyckte jag det va dags att gå in, H va av annan åsikt men efter att åkt lite mer rutschkana så följde hon med mig:)

Har även hunnit med ett pass på gymmet. Blev väl inte så långt pass men kändes bra att jag tog mig iväg då jag va lite halvmör efter att varit ute i över 4 timmar idag 🙂 Både jag och H kommer nog sova gott i natt!

One Comment on “En riktig utedag!”

  1. mrsjanuary skriver:

    Fina bilder!!
    duktigt av dig att komma iväg till gymet trots mörhet. Blir det nån mer löpning i veckan?
    Kram


Kommentera

