Söndag igen då

Ligger i soffan och tar igen mig lite efter löpningen.  Tycker verkligen att ju tidigare på dagen man springer desto jobbigare är det. Förstår mig inte på hur M bara kliver upp ur sängen, klär på sig och ger sig ut och cyklar i 3 tim… Skulle jag aldrig orka.

Har ett skrutt här hemma som inte är sig själv, gränsfall med feber, kan sitta och vila hur länge som helst och är jäkligt tjurig. Får se om det blir VAB imorgon eller ej. Nu sover hon gott i sin vagn sen ett tag tillbaka, hoppas på att hon piggnar på sig lite till eftermiddagen då Å&D kommer hit på mat. Va så länge sen vi sågs så ska bli riktigt skoj!

One Comment on “Söndag igen då”

  1. mrsjanuary skriver:

    Ska snart ut och springa en runda jag med. Jag gillar att springa på morgonen/förmiddagen. Men cykla i tre timmar vette tusan om jag skulle orka;) Hur långt springer du? Har du nåt mål med din löpning? Jag funderar på Vårruset och Tjejmilen här i stan.
    Kram och hoppas att lilla H kryar på sig!!


Kommentera

