Ge mig mer tid!

När Hailey är vaken vill jag bara umgås med henne, inte göra alla måsten som alltid hänger över en. När man jobbar och hon går på förskola hinner man inte ses så många timmar/dag och då tänker jag inte lägga min tid på nått annat än henne och vår familj. Detta leder ju då till att de timmar efter hon somnat och man själv stupar i säng så ska väldigt mycket hinnas med. Diska, tvätta, städa (även om vi delar på allt detta så tar det tid), träna, datorn tar tid och följa de program man tycker om. Sen ska man gärna hinna ringa alla vänner man vill prata med och kanske även hinna få lite vuxentid här hemma. Jag älskar ju att läsa också så det vill jag gärna hinna med.Och varför inte hinna sitta i soffan och bara andas några minuter?!

Ge mig gärna fler timmar varje dag!

One Comment on “Ge mig mer tid!”

  1. mrsjanuary skriver:

    Önskar mig oxå fler timmar!! Hinner inte ens hälften. Det är så mkt när man bor i hus som ska fixas jämt. För att inte tala om städning. Önskar ibland att vi bodde mindre, men den tanken brukar bara finnas när jag städar 😉
    Händer det nåt skoj i veckan?
    KRAM


Kommentera

