Onsdag

Inte blev det nån sovmorgon här inte. Hörde små tassande fötter komma in till mig redan kvart över 6. Försökte få H att somna om hos mig men det gick inte alls, fick iaf ligga och vila i en halvtimme till. Känner mig lite friskare idag, peppar peppar, ingen huvudvärk eller halsont men tjock i bihålorna, så tyvärr blir det nog ingen träning ikväll. 😦

Hailey knatar omkring här hemma i blöja och kängor dragandes på sin dockvagn. Jag ska börja fixa iordning mig och sedan Hailey så ska vi bege oss till öppna förskolan och leka lite men några vänner som ska dit. Det skönaste med att vara ledig är att man kan ta det lugnt på morgonen och sedan bara göra det man vill!

Hann inte ens publicera inlägget innan jag känner huvudvärken komma….

One Comment on “Onsdag”

  1. Fröken M skriver:

    Usch, det känns som om förkylningar och elände bara kommer och går. Nu är peppar-peppar viggo frisk, men jag ligger i soffan och tycker allmänt synd om mig själv samtidigt som jag är super stressad över att jag inte är på jobbet !?
    men men… that´s life antar jag 😉
    Hoppas huvudvärken släppte ! Kram


Kommentera

