Träning v 7

Måndag:
Tisdag:
Onsdag: Step 60 min
Torsdag: Gymmet 30 min
Fredag:
Lördag: Promenad 60 min
Söndag: Cirkelgym 60 min

Denna vecka blev träningen lite annorlunda mot tidigare veckor, både mindre träning och passen på andra dagar. Både step och cirkelgym måste man boka. Biljetterna släpps 72 tim innan passet börjar och bokar man inte precis på klockslaget så får man inga biljetter, helt sjukt och riktigt stressigt. Imorgon hoppas jag på att få biljetter till cirkelgym på torsdag nästa vecka!

One Comment on “Träning v 7”

  1. Fiffi skriver:

    Oj vad du ligger i!! Superduktig!


Kommentera

