Cykel = vår?!?

image

Årspremiär för cykeln idag. Förr har jag alltid cyklat året om men nu va det över två års sen jag cyklade i snö. Och det märktes. Att cykla i snö är verkligen en konst. Gick bättre hem då det va plogat och hårt underlag. Imorse va det flera cm nysnö att halka runt i, men det gick det med 🙂

Tänkte egentligen ställa mig och steka kyckling nu innan jag ska hämta Hailey men efter det mest intensiva jobbdagen på väldigt länge så orkar jag faktiskt inte det. Ska ist lägga mig i soffan, bara andas lugnt och koppla av!

Kommentera

