Safari!

Tog oss ut en sväng i eftermiddags. Tänkte ta en promenad med pulkan men när vi gått en bit mötte vi E&I påväg hem från förskolan så då gick vi till lekparken en stund med dem. Hailey va inte jätte taggad att leka, men gungade lite, sen åkte hon pulka som jag sprang med. En timmes frisk luft behövde vi nog båda två!

Har precis kollat ”Mot alla odds”. Har ni sett nått av det? Har alltid varit lite halvsugen på att åka på safari och blir det ännu mer när jag ser programmet. Skulle jag ha en lista med saker jag ska göra i mitt liv skulle safari definitivt stå med på den listan! Man kanske ska göra en sån lista…..

Kommentera

