Morgonträning!

Denna vecka har inte blivit som det va tänkt med träning och mat. Har inte alls tänkt på vad jag ätit utan tagit det som funnits på sjukhuset. Har inte fått någon vardagsmotion på 4 dagar än mindre tränat. Så gissa om det va skönt med att starta dagen och helgen med ett pass på gymmet!?! Va där när de öppnade och tränade runt 40 min, härligt! Kände dock att jag måste gå upp 30 min tidigare ungefär så kroppen hinner vakna till liv innan. Har även bokat pass till nästa vecka, då ska jag köra på som vanligt igen!

3 kommentarer on “Morgonträning!”

  1. Fröken M skriver:

    vet du – jag hade faktiskt en rosa sån dammsugare, men sålde den för ett par månadeer sedan ! Dock har jag hört att de här nya ska ”suga bättre” – så det kanske var ödet som ville att jag skullee ha en ny, och till smulorna under bordet och gruset i hallen är det ju perfekt !
    Ha en skön dag ! Kram

  2. Birgitta Engström skriver:

    Skönt Lina att ni är hemma igen,hoppas det nu är över och hon snart är sig själv igen.
    Det är alltid tufft när barnen är sjuk så man måste vistas på sjukhus ,men det är tur att det finns och att det som regel fixar sig .Så nu får ni bara rå om varandra och se frammåt.
    KRAMAR från oss i Norrland.


Kommentera

