Det värsta jag varit med om….

Ida ska jag bara vila och pussa på mina hjärtan. Kort kan man sammanfatta de senaste 12 timmarna: Feberkramp, ambulans, en natt på sachsska barnsjukhus, hem och sova 2 tim, feberkramp, ambulans. Vi är rätt möra nu….

5 kommentarer on “Det värsta jag varit med om….”

  1. Jenny skriver:

    Stackars lilla gumman:( Hoppas hon mår bättre nu ochh ni får vila.

  2. mrsjanuary skriver:

    Nämen fy!! stackars liten:( Förstår att ni har varit oroliga. Hur mår pluttisen nu? Otäckt med kramper. Hur hög feber fick hon?
    Kram

  3. Marie skriver:

    Usch och fy! Stackars! Hoppas det ger med sig snart!

  4. mrsjanuary skriver:

    Usch nu blir jag lite orolig. Hoppas att allt är bra med er!! Stor Kram


Kommentera

