neeej

Tanken va att jag skulle träna cirkelgym idag. Har aldrig tidigare gjort det och såg fram emot det. Kände i morse när jag klev upp att jag inte mådde helt bra, ont i magen och inte riktigt pigg. Ignorerade det och ringde och bokade passet till ikväll. Under dagen har jag bara känt mig värre, ont i magen, illamående, ont i lederna och frusit och svettats om vartannat. Tog febern när jag kom hem och visst visade den högre än den borde. ”Fasiken” va första tanken, har verkligen inte lust va sjuk. Men med tanke på att jag varit ledig så länge är säkert inte immunförsvaret som det borde vara, sen e det väldigt mycket sjuka barn just nu och en del personal…. Ska ta fram täckte och krypa ner i soffan resten av kvällen nu. Imorgon hoppas jag på att vara pigg igen så jag kan jobba sista dagen innan helgen, tyvärr är det en lång fredag på schemat….

One Comment on “neeej”

  1. nina skriver:

    Sånt e drygt. Hoppas det går över snart och att du inte ligger sjuk i helgen.


Kommentera

