Träning v2

Så va andra veckan på detta nya året redan slut. Även denna veckas träning känns helt okej.

Måndag: Barnvagnspromenad 60 min, 100 situps, 50 rygglyft
Tisdag: Crosstrainer 25 min, 9,8 km
Onsdag:
Torsdag: Crosstrainer 30 min, 12,2 km
Fredag:
Lördag: Barnvagnspromenad 70 min, crosstrainer 30 min,12,5 km
Söndag:

One Comment on “Träning v2”

  1. mrsjanuary skriver:

    Wow bra jobbat där!! Du är verkligen på gång nu. Då blir det träning i veckan också gissar jag? Har du nåt mål med din träning?
    kram


Kommentera

