Kick!

Idag va det invigning på nya Friskislokalerna här i stan. Sjukt mycket folk och lång kö för att komma in. Men oj så fräscht och fint det va. Ett stort gym,en lokal för indoor walking, 2 gympahallar, omklädningsrum med duschar och bastu,  barnpassningsrum och sen en stor reception. Stora, fina, ljusa ytor! Gissa om jag längtar efter att få börja träna där?! Öppnar på måndag med en provapå vecka då alla är välkomna. Hoppas på att hinna dit en sväng iaf, nästa vecka är tyvärr väldigt fullbokad…. Sen känns det som det kommer va grymt mycket folk så att vänta till veckan därpå kanske bara är smart egentligen?!

Just kört ett pass på crosstrainern, 30 min och 12,5 km. Idag ökade jag takten när det va som jobbigast och tungt och shit va det kändes. Trodde jag inte skulle orka mer efter 16-17 min men körde klart det jag tänkt iaf! Efteråt blev det vitaminkicks mellanmål i form av kiwi och apelsin!

One Comment on “Kick!”

  1. nina skriver:

    Barnpassning saknar jag på haninges friskis 😦 kul m nya lokaler, måste åka dit och spana in nästa gång vi bor nere i nynäs ngn helg igen


Kommentera

