En stor dag idag!

Finaste vännen V fyller år och jag fick tidigare ett mms av L att de nu fått sin efterlängtade dotter, precis i v 38 som jag förutspådde redan i somras 🙂 Ett stort grattis till er alla!

Så va då snart även torsdagen över. Hailey sover jag jag själv tänkte krypa ner i sängen snart jag. Läsa lite innan lampan släcks. Imorgon öppnar jag så klockan ringer tidigt tidigt. Sen kommer skrutt till jobbet då M ska iväg till ett förhoppningsvis blivande jobb. Vi håller tummarna för det.

Har slagit in några julklappar nu på kvällen. Är väl bara M jag har kvar att köpa till och där vet jag vad, måste bara komma till skott. Sen är allt klart, skönt. Så här nära inpå julafton brukar jag alltid redan vara klar.

Kände för att lägga in ett kort på skrutt då hon bara va ett dygn gammal.  Älskade skrutt så söt du va redan då!

One Comment on “En stor dag idag!”

  1. MrsJ skriver:

    Jisses vilken lite sötpropp!!! Älskar grönt:)
    Vad händer i helgen då?
    Kram


Kommentera

