Snart som vanligt!

Så har nu en ny vecka dragit igång. Börjar känna mig bättre men är hemma idag och blir nog hemma imorgon med. Känner att orken inte riktigt har kommit tillbaka ännu. Men sen kör vi på den sista jobbdagarna (6st) innan jag ska ha semester! Som jag längtar!

Risgrynsgröten står på spisen och medan den kokar tänkte jag försöka läsa ut min bok. Bara 50 sidor kvar nu, och ja, jag rekommenderar den fortfarande!

One Comment on “Snart som vanligt!”

  1. MrsJ skriver:

    Visst är det perfekt med hjälpreda 😉 Så gör Smilla också.
    Hoppas du kryar på dig snart!!
    SV; minns inte om jag svarat, men jag är ledig från 22 dec till 9 jan så det ska bli himla underbart att tillbrinag tid med familjen.Min man är ledig i 11 dagar också.
    Kram kram


Kommentera

