Var är du?

Godmorgon! Ingen fredagskänsla alls i kroppen idag. Synd, jag gillar den känslan. Mår mycket bättre idag, bara halsen som gör lite ont. Solen skiner utanför fönstret så hoppas på att kunna få lite frisk luft idag. Känner mig inte riktigt som mig själv när jag inte får vara ute nått, yrkesskada?!

Fick förresten en bok av min bror för ett tag sen, Vad mina döttrar bör veta av Elizabeth Noble. Har kommit lite drygt 50 sidor och är helt fast, riktigt bra bok så här långt!

2 kommentarer on “Var är du?”

  1. Fiffi skriver:

    Vad skönt att du mår bättre? Hoppas resten av familjen nu inte ligger däckade i helgen då. Här är det bättre, snorar och har mig men ingen feber lr ont i kroppen skönt nog.
    Kram!!

  2. […] står på spisen och medan den kokar tänkte jag försöka läsa ut min bok. Bara 50 sidor kvar nu, och ja, jag rekommenderar den fortfarande! Like this:GillaBli först att […]


Kommentera

