Tjuvarnas jul

Igår när jag åkte hem från jobbet kom det några snöflingor. Inte va de många och inte stannade de kvar på marken men lite mer julkänsla hann jag ändå få. Men oj vad jag önskar de skulle ligga kvar hos oss!

Vaknade med huvudvärk i morse och trots alvedon har den stannat kvar hela dagen och fortfarande har jag ont i huvudet. Så ikväll blir det tidigt i säng. Ingen snö som sagt  men kallt va det imorse då jag cyklade till jobbet så funderar på att ta fram vinterskorna och även överdragsbyxor att ha när jag cyklar. Tänk att man ändå klarat sig så här pass länge utan, är ju ändå 6 dec idag.

Nu tänkte jag kolla dagens avsnitt av julkalendern! Tror faktiskt jag tycker den är bra. Har ni sett nått av den?

One Comment on “Tjuvarnas jul”

  1. mrsjanuary skriver:

    Jag gillar Tjuvarnas jul! Riktigt bra:)
    SV; jag är ledig från 22 dec till 9 jan så jag är glad. Ibl är det gott att vara lärare 😉
    Kramen


Kommentera

