Helgen!

I fredags efter jag jobbat färdig begav vi oss som sagt iväg på äventyr ner till Borås och Anna! På kvällen blev det tapas, hur gott som helst, tyckte iaf vi vuxna, Hailey va mer skeptisk. I lördags åkte M till Värnamo för att tävla medan vi tjejer begav oss till Ullared och Gekås på eftermiddagen. På förmiddagen tog vi en promenad och hann även med att leka i lekparken! Parkeringen va full när vi kom till Gekås vill jag lova, men måste ändå säga att det inte va överdrivet mycket folk, på vissa avdelningar va det kaos men överlag helt okej. Även om det gick bra med H (förutom första halvtimmen) så åker jag helst utan barn nästa gång. Kände en stress när jag gick omkring och va lite jobbigt att inte kunna lämna vagnen och springa runt som man ville. Hittade iaf en hel del, julsaker, julklappar, kläder till hela familjen och såklart en massa annat smått och gott! Söndagen spenderades i stadsparken i regn och blåst och tittade på M som tävlade där innan vi begav oss hemåt igen. En lika bra helg som alltid när man är hos Anna lägger vi nu bakom oss och ser fram emot när vi ses nästa gång!

One Comment on “Helgen!”

  1. Åh, jag är ju nyfiken På VAD du fyndade… Jag längtar redan till nästa ullaredsbesök, men trängseln är inte att leka med…


Kommentera

