Längtar!

Johooo redan onsdag igen vilket betyder att jag går hem rätt tidigt! Så skönt. Onsdagar går alltid fort och sen känns det som det nästan är helg igen!

Är det bara jag som längtar efter vintern? Att det blir kallare och klarare luft, fina soliga dagar istället för det gråa och fuktiga vi har nu? Att det kommer snö som gör det ljusare ute? Snö som vi kan gå ut och leka i, göra lyktor och åka pulka?

Nu ska jag cykla till jobbet,även idag i mörkret med regnet som hänger i luften….

2 kommentarer on “Längtar!”

  1. Marie skriver:

    Jo! Ja längtar efter snön! Fast jag vill gärna ha vår ganska snart sen, i typ mitten på januari vore bra 🙂

  2. Fröken M skriver:

    Hade det inte varit för det faktum att jag måste cykla till jobbet på morgnarna så hade jag mer än gärna velat ha snö nu ! Jag tycker december ska vara en vit månad, men sen får det gärna bli vår igen fortast möjligt 🙂


Kommentera

