Söndag

Godmorgon! Inte lika fint väder idag, helt igenmulet och grått. Tänk vad vädret gör för humöret…. Har en deg på jäsning, piroger ska det bli. Spännande då jag aldrig tidigare gjort egna. Lussekatterna jag bakade igår blev förresten supergoda, blir så saftiga när man har kesella i!

Dagens planer förutom att göra piroger är att gå på Tupperware party i eftermiddag, får se om jag äter middag hemma hos m&p sen. Ska även städa och hänga upp tvätten som snart är klar.

Imorgon kommer mina hjärtan hem, som jag längtar!

One Comment on “Söndag”

  1. MrsJ skriver:

    Vad duktig du är som bakar! Jag är totalt kass på det. Kan du inte slänga upp receptet på dina lussebullar? Då kanske jag gör ett försök;)
    SV; Breaking dawn var okej, 3 av 5 möjliga. Tycker det hade varit bättre att göra EN film ist för två av den sista boken. Den var allt lite seg. Har du läst böckerna? Jag gillar dem bättre än filmerna.
    Kram


Kommentera

