Bak!

Egentligen tycker inte jag man ska lyssna på julmusik, äta pepparkakor, julpynta osv innan första advent. Det är då julen börjar för mig. Men jag ska erkänna att jag ”fuskat” i år. Fick sånt sug att lyssna på julmusik igår så då tjuvstartade jag lite och nu är julmusiken på och lussekattsdegen ligger på jäsning. Antar det får bli ett smakprov sen när det är färdigt.

Jag och syster har varit på bio idag, Breaking Dawn. Twilight-filmerna har inte varit bland mina favoriter trots jag vart och sett varenda en på bio. Men denna va bra, riktigt bra med både skratt och gråt!

Nu ska jag få i mig lite mat innan det är dags för nästa steg i bakandet! Trevlig lördagskväll!

Kommentera

