Tisdag

Hej fina! Idag känns det mesta betydligt bättre, inte bra men bättre.

Även om jag hellre börjar jobba tidigt och kommer hem tidigt så gillar jag tisdagsmornarna när jag inte börjar förrens 9. Hinner mysa och leka med H en bra stund innan det är dags att cykla iväg till jobbet, och så va det i morse med. Hann tom damma här hemma. En rejäl storstädning väntas nu i helgen. Mycket som är inplanerat då, så jag får tiden att gå medan Hailey och M är i Skåne och myser hos farmor och farfar.

Ska beställa en matta till H´s rum tror jag. Vi ville helst ha en grå men den va slut så tror vi tar en blå istället, en blå med vita stjärnor. Sen hoppas jag att jag hinner läsa ut boken jag håller på med ikväll, ca 50 sidor kvar så det borde gå. Just nu läser jag ”Hittebarnet” av Katarina Janouch, tredje boken i serien. Riktigt bra som jag gärna rekommenderar.

One Comment on “Tisdag”

  1. Fiffi skriver:

    Jag vill oxå ha en blå matta med vit stjärna (stjärnor) i Olivers framtida rum, riktigt fint.
    Hoppas allt är bra med dig, det var ett tag sen jag var inne här (haft både bloggtorka och inte orkat läsa andras bloggar för den delen heller).
    Kram!


Kommentera

