Lite extra helgmys!

Efter en tung vecka fick jag idag möjligheten att ta ut lite komp och gå hem tidigare. Och visst nappade jag på det! Att komma hem vid halv 3 istället för 4 gör skillnad!

Jag och Hailey tog en promenad till lekparken medan M tvättade sina cyklar. Vi hann utforska ett stort staket, en massa löv, tittade på flera olika hundar och sedan när vi väl kom till lekparken hann vi en massa där med. Kallt va det ute, bara 2 grader så blev vinteroverallen på och jag tog min vinterjacka. Kände redan på jobbet när jag tog upp barn som sovit ute att det va kallare idag, en klar frisk luft, men att det bara va nån enstaka plusgrad skulle jag inte gissat mig till.

Nu har vi 2 hela lediga dagar tillsammans, som jag längtat och som jag ska njuta! Trevlig helg!

One Comment on “Lite extra helgmys!”

  1. Fröken M skriver:

    Ja, det är ju så, jag är ju bara timanställd och får oftast bara pengar så det räcker till räkningarna, så sponsrade inlägg kanske kan bidra till några extra julklappar till viggo !
    Ha nu en riktigt mysig helg !! kram


Kommentera

