Måndag morgon

Oj vad trött jag är. Har verkligen sovit skitdåligt. 2 tim efter jag släckt lampan kändes det som jag fortfarande inte somnat (tror ändå jag gjort det) sen har jag vaknat upp vad som känns som 1 miljon gånger under natten, helt utan anledning. Konstiga drömmar har jag haft också… Nee morgondagens sovmorgon är verkligen nått jag ser fram emot! 🙂

Hoppas ni får en bra start på den nya veckan!

3 kommentarer on “Måndag morgon”

  1. Jenny skriver:

    Jag funderar på om det varit fullmåne i natt. Jag har också sovit jätte dåligt och vaknat en massa gånger, drömt helt sjuka drömmar! Hoppas du får en trevlig dag iaf!

  2. mrsjanuary skriver:

    Man blir ju galen när man inte får sova! tack o lov sov lilla S fint inatt. Men som nu i helgen som var så inte sov jag länge bara för att jag hade sovmorgon. Typiskt.
    Nu ska jag uppdatera mig om vad du har skrivit om medan jag har varit bortrest 🙂
    Kram

  3. mrsjanuary skriver:

    SV; Jopp visst är det super med så mkt personal på så liten brangrupp. Ibland är det en fördel att bo på landet;)
    Det var helt underbart att träffa S igen!! Massor av gos!! Kommer att skriva mer om resan i veckan så då får du läsa mer.


Kommentera

