Kväller

Sitter i soffan och laddar inför kommande vecka. En vecka med kvällsmöte både mån och ons. Segt men hoppas på att veckan ska gå fort att det snart är helg igen. Älskar verkligen helgerna. Man uppskattar dem på ett helt annat sätt när man jobbar mot när man är hemma varje dag. Även om det blev skillnad då med eftersom pappan i familjen va ledig med oss på helgerna.

Passade på att städa av badrummet innan jag hoppade in i duschen nu ikväll. Tänkte jag skulle ta tag i att storstäda/julstäda hela lägenheten när H & M är nere i Skåne. Kanske passar jag även på att julpynta den helgen, även om det är en vecka för tidigt i mitt tycke. Måste ju hitta på saker att göra så jag inte saknar ihjäl mig!

One Comment on “Kväller”

  1. Fröken M skriver:

    det fanns hur mycke bra som helst på ullared så du har verkligen en tur att se fram emot 🙂


Kommentera

