Älskade helg!

Så va snart även denna dag slut. Sitter i soffan och känner mig mer död än levande. Skulle nog inte klara av att gå upp såhär tidigt varje morgon…. Två dagar har jag nu gått upp 5.30 men imorgon då är det dags för sovmorgon, ni kan ju gissa hur mycket jag längtar!?!

Haft en sån mysig eftermiddag. Vean kom hit och klippte både mig och M (vi är supernöjda båda två!), snackade en massa skit och hade det mysigt. Hur kommer det sig att man inte hinner ses oftare?? Även bror kom förbi, lekte med Hailey och myste. Gick även ut en sväng för lek och promenad. Alla dessa löv är verkligen spännande! Så skoj att bror min är på besök! Länge sen sist nu. Blir till att ses en massa hela helgen! Hann även med ännu mera lek här hemma, Hailey e så söt då hon springer omkring och pratar i sina telefoner 🙂 Än en gång tänker jag tanken om hur härligt det skulle vara att jobba halvtid….

Hittade kort från när vi va i fjällen i mars i år. Hailey va ett litet skutt på knappt 6 mån och M åkte skidor för första gången på riktigt.  Längtar tills vi ska upp nästa gång!

Kommentera

