När kommer jag känna mig utvilad igen?

Sitter och tittar på hus på Hemnet. Just nu ligger det ute flera stycken som skulle passa oss bra. M skulle bara behöva fixa ett fast jobb först. Så det hoppas vi på händer inom en snar framtid, helst redan imorgon 🙂

Finns en massa jag skulle vilja se på tv idag, undra när det hände senast? Flera år sen sist antar jag. Det jag vill se är ”Berg flyttar in”, ”Kalla Fakta” och ”Bron”. Som tur är går alla dessa program att kolla på på playkanalerna, då jag faktiskt inte tänkte se nått av dem ikväll. Istället tänkte jag krypa ner under täcket och läsa. Ska släcka tidigt me då jag börjar redan 6,30 imorgon (på fredag med för den delen…).

Tänk att snart även denna vecka är slut, bara 6 hela veckor (+ två halva) kvar innan lite julledig… Så mycket som ska fixas och göras innan dess… både på jobbet och här hemma….

Tur man har sin fina familj att tanka energi hos!

Kommentera

