förstadagenpåveckanavklarad!

Hej! Blir ett sent inlägg idag, eller sent och sent, beror väl på vem man frågar men för att vara mig blir det sent.

Jobbet drog ut på tiden idag då chefen kom förbi och det va några saker vi va tvungna att diskutera, så hann tyvärr bara leka och mysa en liten stund med skrutt idag, men oj vad vi tog vara på tiden! Får ta igen en massa tid senare i veckan då jag har flera tidiga dar.Tänk om man hade möjlighet att jobba halvtid…..

Träningen blev iaf av idag 🙂 Kändes dock att det va länge sen sist och att jag fortfarande inte är helt pigg, förkylningen vill inte riktigt ge med sig… Men lika skoj som vanligt va det! Fixade även (äntligen) ett skrivet kvitto så jag kan få ut mitt friskvårdsbidrag från jobbet.

Nee nu ska jag krypa ner i sängen och läsa lite, hoppas på att bli trött så jag inte somnar allt för sent. Tur man har sovmorgon imorgon!

Godnatt!

Kommentera

