Mostrar på besök!

På kortet syns Hailey fyra små tänder 🙂

Snart har halva dan gått och nu äntligen kunde jag slå mig ner en sväng i soffan framför datorn. Hailey sover och vi har precis stoppat i oss lite lunch och bulguren till kvällens middag står på spisen och kokar. Har Haileys moster här som ska bo hos oss till på tis och Hailey tycker det är super. Mamma och pappa har man ju jämt hos sig så nu är det moster som gäller. Inte nog med det, senare idag kommer min fina moster på besök. Länge sen vi sågs nu, Hailey måste vart runt 7 månader eller nått liknande så ska bli skoj att ses. Tänkte ta och baka en paj så vi kan fika lite.

Tog en promenad ner på stan i förmiddags. Tanken va att jag skulle köpa lite tjockare vantar till H men hittade inga bra. Blev två andra saker som jag tänkte jag visar senare.

När jag va mammaledig kom min syster hit minst en gång i veckan, myste med Hailey och så spelade vi WII när hon sov. Nu har vi inte spelat sen innan sommaren så tänkte vi skulle hinna med det nu när H sover. Spelar alldeles för sällan nuförtiden, men tiden finns inte riktigt där…

Kommentera

