Söndag

Godmorgon! Tyckte det va kallt igår när vi gick upp vid 8 men idag va det ännu kallare, 3 grader visar termometern….brrr…. Svårt förstå att vi förra lördagen hade sommarvärme.

Blev lite ändrande planer igår kväll av olika anledningar. Beställde hem mat istället så åt gott här hemma och sen kollade vi film, ”The adjustment bureau”. Helt okej fil. Mysigt få vara bara vi två, även om man såklart saknar Hailey en massa! Precis som förra gången hon sov borta och man har världens chans att sova länge så gör man såklart inte det. Innan 8 vaknade jag och kunde inte somna om. Varför blir det så?

Tänkte jag skulle städa badrummet nu och sen blir det promenad ute i det soliga med usch så kalla vädret. Idag ska jag inte glömma ta på mig vantar och mössa!

2 kommentarer on “Söndag”

  1. Fiffi skriver:

    Ja här var det ynka +2 grader vid kl 07 imorse. Dags att ge sig upp på vinden idag! Sen måste jag köpa vinterkängor till Oliver, overall, underställ, ny åkpåse mm.. Inte det billigaste.. Sen nya vinterkängor till mig med.
    Önskar dig/er en fin söndag! Gör ni nåt kul?
    Kram!

  2. mrsjanuary skriver:

    Fy ja, vad kallt det var imorse! Här var det nollgradigt. Då var det rätt mysigt att gå ner och elda i kaminen, tända ljus och äta frukost:)
    kram


Kommentera

