Ta tag i min skapande sida?

När jag gick i skolan, typ högstadiet, va jag jätteduktig på att både virka och sy. Har många fina virkade dukar och fint sydda kläder sparande. Nånstans längs vägen har dock detta försvunnit, kan knappt ens minnas hur man lägger upp virkmaskor. Nu är jag sugen på att börja virka eller sticka igen. Tror det lutar åt att börja med virkning då detta sägs vara lättare. Något jag också varit sugen på länge är att göra ett fint lapptäcke. Det jag frågar mig själv är bara om jag kommer ha tiden? Känns redan nu som jag inte ens hinner det jag vill/måste göra….

One Comment on “Ta tag i min skapande sida?”

  1. nina skriver:

    Jag har länge velat lära mig virka dessa små figurer 🙂 typ converseskor, cupcakes och liknande . Men har inte tagit mig i kragen än. Dessutom är jag vänsterhänt o måste jämt o ständigt tänka tvärtom när det gäller att sticka o virka


Kommentera

