Step!

Vilket jäkla härligt träningspass det va idag! Step! Tiden bara sprang iväg och trodde vi skulle köra igenom minst 1 ggr till men då va det visst slut och dags för nedvarvning! Så mycket som jag svettas under dessa pass gör jag aldrig annars när jag tränar, eller skulle vart i somras då när vi va ute och sprang.  Så härligt och man känner verkligen att man tar i ordentligt! Nästa gång ska jag nog höja stepbrädan….

One Comment on “Step!”

  1. Fröken M skriver:

    Godmorgon !
    Jag ville bara kika in och önska er en riktigt mysig fredag innan vi ger oss av för våra 45 minuters dagis inskolning 😉


Kommentera

