Serier

Har aldrig egentligen varit nått stort faan av ”Ensam mamma söker” men förra säsongen såg jag och nu är jag också fast. Vet inte varför egentligen men det är väl lite det som är grejen med dessa program, man behöver bara se ett avsnitt så e man fast. Har hört av en kompis att ”Bron” som visas på svt e riktigt bra så tänkte jag skulle kolla in den serien på svtplay nån dag när jag har lite tid över, vilket iof aldrig verkar hända. ”Idol” brukar jag också följa men nu har jag nästan inte sett nått alls, kanske blir mer jag kollar på det när fredagsfinalerna drar igång. ”OTH” följer jag såklart och på onsdag drar ”Greys” igång igen vilket jag sett lite till och från. Eller följde det slaviskt de första säsongerna, men sen tyckte jag det blev sämre ett tag men nu är jag fast igen 🙂 Tyckte är att det nya ”Body of proof” verkar spännande… går dock för sen tid för mig.

Överhuvudtaget så kollar jag sjukt lite på tv mot innan H föddes. Flera dagar i veckan är tvn avstängd hela dagen…

2 kommentarer on “Serier”

  1. mrsjanuary skriver:

    Jag kollar inte heller på tv så ofta numera. Allt mer sällan sen man fick barn. Följde också Grey’s slaviskt i början men har bara sett det sporadiskt de senaste säsongerna. Ska dock ge det en ny chans nu. Skäms nästan att erkänna att jag kollar på Hollywoodfruar på tv3. Idol är jag sååå trött på, så fredagarna är det film hos oss 🙂
    Tycker också att Body of proof verkar bra men då är det tyvärr sovdags för mig:(
    kram

  2. Coquina skriver:

    Jag är också fast i Ensam mamma söker – ett mysigt program =) Kika gärna in på min matblogg och tävla i min nya tävling, perfekt för dig som har barn =)


Kommentera

