Tisdag

Den trötthet jag kände igår när jag kom hem är ingenting mot hur jag varit idag. Ögonen har gått i kors sen jag steg upp imorse, så nu har jag avbokat kvällens träning och tänkte bara slappa.

Har haft världens mysigaste dotter här hemma! Sågs ju inte igår men oj vad vi har tagit igen det dessa 2 timmar vi setts idag. Kramats och gosat och lekt en massa. Hailey brukar inte kramas alltför mycket men idag har hon sprungit fram och kastat sig i famnen hur många gånger som helst. Och jag njuter lika mycket precis varje gång! Älskade, älskade skrutt.

One Comment on “Tisdag”

  1. Fröken M skriver:

    Gud va härligt !! V är inte heller nån mys kille, men det gör att jag suger i mig som en svamp de gånger han vaktiskt vill pussar och kramas istället 🙂


Kommentera

