Måndag

Hailey ligger och hostar, nästan oavbrutet sen jag steg upp för 20 min sen.

Regnet öser ner utanför fönstret.

Jag har 13,5 timme framför mig på jobbet.

Halsen värker.

Jag fryser.

Erkänner att jag helst skulle vilja krypa ner under täcket och somna om.

Godmorgon måndag!

2 kommentarer on “Måndag”

  1. mrsjanuary skriver:

    Mmm här är vi också eländiga idag. Alla i familjen hostar:( Hade mer än gärna stannat kvar under täcket imorse.
    Hur mår ni nu så här på kvällskvisten?
    13,5 timmar på jobbet!! Vad tusan gjorde du där så länge?
    Kram

  2. Tina skriver:

    Usch det lät inte alls som en trevlig start på dagen. Det går runt massa sjukdomar nu. Jag hoppas ni snart blir friska! och sen jobba så länge också. :/


Kommentera

