En intensiv men rolig vecka att se fram emot!

Oj vad trött jag är. Känns att man jobbat så länge idag. Kvällens info om Qualis (ett sätt att arbeta med att kvalitetssäkra verksamheten) va dock väldigt intressant och inspirerande men kände i slutet att det nästan inte gick att ta in mer info pga av tröttheten. Blev många intressant, givande och nödvändiga diskussioner i arbetslaget. Så nu snurrar tankarna!

Har en intensiv vecka framför mig med mycket roligt som händer förutom då att jag ska jobba, träna, föreläsning med LF om förskollärarens nya roll, träna, simhallen och träffa en massa vänner i helgen både i Södertälje och Sthlm så tror jag hoppar i säng tidigt ikväll. Men först lite bloggläsande 😉

Hoppas ni alla fått en bra start på den nya veckan!

One Comment on “En intensiv men rolig vecka att se fram emot!”

  1. Angelica skriver:

    Är du utbildadförskollärare? Självläser jag nu till barnskötare och funderar på att läsa vidare till förskollärare eller läsa enstaka kurser..

    Ha en fortsatt bra dag!


Kommentera

