dagen

Redan då vi cyklade till lekparken i morse började det regna lite men vi fortsatte dit och hann leka en stund innan det började regna mer. För Hailey del va det ingen fara med lite regn men frågan är ju varför vi inte också satte på oss regnjacka?! När regnet övertog tog vi bilen istället för att lämna tillbaka filmen och även handla lite smått.

En promenad hanns med på eftermiddagen och sen hemma till m&p för lek, mat och tårta.

En bra helg att lägga bakom oss och imorgon är det dags för jobb igen. Börjar veckan med att jobba 7-20,30 då vi har föreläsning om Qualis imorgon. Gissa om jag kommer vara trött när jag kommer hem?! Har även myst lite extra med H idag då vi inte kommer ses alls imorgon.

Nu ska jag krypa ner i sängen med min bok, fått en hel drös men böcker av mamma idag så nu har jag ännu mer att ta tag i 🙂

Sov gott!

Kommentera

