Träningsveckan!

Trots en vecka då jag har varit riktigt trött och förlorat många timmars sömn med en nattvaken dotter har jag kommit iväg och tränat det jag hade tänkt, tisdags: medelpass, torsdags: steppass och idag söndag: en löprunda. Känns så bra efteråt trots man knappt orkade resa sig ur soffan innan.

Märker ju att jag blir så mycket piggare och mår så mycket bättre när jag kommer iväg och tränar så varför känns det då så tungt ibland? Som om man hellre skulle bunkra upp med chips och dip och slöa i soffan hela kvällen?  Skönt man inte tränar själv, då skulle jag nog inte ha lika lätt komma iväg på kvällarna….

Nästa veckas träningsplaner ser lite annorlunda ut då det händer lite annat. Men imorgon blir det iaf ett steppass!

Kommentera

